niedziela, 13 września 2015

Jak naturalnie zwalczyć cellulit czyli domowe sposoby na pozbycie się pomarańczowej skórki.

Cellulit, kto go nie ma? Czasem mam wrażenie, że mamy go wszyscy, na pewno wszystkie kobiety ;). Wydaje mi się, że przyznanie się do nieposiadania „pomarańczowej skórki” to towarzyskie fopa :). O cellulicie mówi się dużo i wszędzie. Zaś walka z nim pochłonęła już setki stron pisanych, masę bajtów w sieci, mnóstwo miejsca w naszych głowach. Jestem zdania, że natura dała nam wiele narzędzi do walki o jędrne i pozbawione cellulitu ciało.  Przedstawię je Wam krótko, acz treściwie, jak zawsze :) 


 Naturalni sprzymierzeńcy w walce z cellulitem

Woda
Podstawa każdego żywego organizmu. Nie tylko pozwala nam funkcjonować, jest jedną z najskuteczniejszych metod na oczyszczenie organizmu z toksyn. Picie dużej ilości wody (minimum 2l) skutecznie przepłukuje nasz organizm, usuwając z niego cellulit i inne zanieczyszczenia. Idealnym startem do walki z pomarańczową skórką jest picie szklanki ciepłej wody zaraz po przebudzeniu. Więcej naturalnych porannych kompozycji na bazie wody znajdziesz tu Poranne rytuały receptą na ospały poranek.


Sól himalajska
Wśród licznych właściwości prozdrowotnych soli himalajskiej w walce z cellulitem pomoże nam jej oczyszczające działanie. Wprowadzona do naszej kuchni wzmocni nasz organizm, zwiększy eliminację toksyn dzięki czemu szybko pozbędziemy się znienawidzonej pomarańczowej skórki.


Kawa
Ziarna kawy to ogromne bogactwo kofeiny. Badania naukowe potwierdziły wpływ kofeiny na rozkład tkanek tłuszczowych. Kawa stymuluje proces lipolizy dzięki czemu redukuje pokłady cellulitu i zmniejsza wyraźnie jego widoczność. Peeling kawowy My Body Buddy nie tylko pobudza usuwanie toksyn z organizmu, lecz także zauważalnie wygładza i uelastycznia skórę. Więcej o właściwościach kawy przeczytasz tutaj.


Guarana
Systematyczne spożywanie guarany reguluje procesy metaboliczne zachodzące w komórkach skóry. Wysokie stężenie kofeiny eliminuje nagromadzone w organizmie toksyny. Guarana zwiększa wydajność procesu odchudzania, a także redukuje cellulit.


Zielona herbata
To źródło teobrominy, która przyspiesza usuwanie zalegających w organizmie toksyn. Zielona herbata stymuluje metabolizm, ogranicza wchłanianie tłuszczy. Optymalizuje poziom glukozy. Dobroczynny wpływ zielonej herbaty jest ogromny więcej informacji na ten tema znajdziesz w artykule: Zielona herbata najważniejszy dar natury. Picie zielonej herbaty pozwala na oczyszczenie organizmu, zaś naturalny peeling na jej bazie redukuje cellulit. Polecam peeling My Body Buddy Green Tea Body Scrub.


A Wy macie swoich naturalnych sprzymierzeńców w walce z cellulitem?
Piszcie w komentarzach.

Jeśli chcesz dowiedzieć więcej o sposobach walki z pomarańczową skórką przeczytaj:
Sprawdzone sposoby na cellulit

4 komentarze:

  1. Ja zdecydowanie jestem za zieloną herbatą. Od kawy kołacze mi serducho, dlatego zielona herbata jest dla mnie świetnym rozwiązaniem. Kocham ją tak bardzo, że wszędzie szukam kosmetyków z ekstraktem z zielonej herbaty. Czy mogłabyś mi coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
  2. KAWA, KAWA, KAWA i ruch! Do walki z cellulitem trzeba podejść systemowo, więc: najpierw rzucasz niezdrowe jedzenie, później wychodzisz biegać, a po powrocie pod prysznicem robisz kawowy peeling. 100% skuteczność, tylko trzeba dużo cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiednie nawilżenie i ruch to podstawa walki z cellulitem. Im wcześniej się zacznie tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dużo zdziałam samo dietą. Odstawiałam alko i pożegnałam papierosy. Potem dołączyłam ćwiczenia i bieganie oraz peelingowanie i wcieranie w ciało różnych antycellulitowych preparatów. I się udało. :)))))

    OdpowiedzUsuń