poniedziałek, 12 października 2015

Detoks organizmu podstawą odchudzania.


Skuteczne oczyszczenie organizmu to podstawa efektywnego procesu odchudzania. Pozbycie się toksyn i zanieczyszczeń z naszego wnętrza to pierwszy, krok umożliwiający sprawne funkcjonowanie organizmu. Proces gubienia kilogramów jest złożony podobnie jak proces detoksykacji. Jeśli chcemy w łatwy i nieinwazyjny sposób zmniejszyć swoją wagę, matka natura przychodzi nam z pomocą. Poznaj naturalne składniki, które wydajnie wspierają walkę o szczupłą sylwetkę.





Detoksykacja organizmu
Jak wspomniałam proces odchudzania najlepiej rozpocząć od oczyszczenia organizmu. Usunięcie toksyn usprawni i przyspieszy procesy spalające tłuszcz. Co wspomoże detoksykację? Kwiat hibiskusa stymuluje proces oczyszczania organizmu. Posiada działanie moczopędne, wspiera wypłukiwanie toksyn. Dodatkowo kwiat hibiskusa ogranicza działanie amylazy, dzięki czemu zmniejsza się wchłanianie węglowodanów z przewodu pokarmowego. Owoce dzikiej róży usprawniają pracę przewodu pokarmowego. Przyczyniają się do jego oczyszczenia oraz dostarczają do organizmu sole mineralne oraz witaminy A, C, B1, B2, E, K, P.


Zmniejszenie apetytu
W odchudzaniu bardzo ważnym elementem jest zdrowa lekkostrawna dieta. Odpowiednio zbilansowane potrawy stymulują proces przemiany tłuszczu w energię, a także hamują proces wchłaniania węglowodanów. Należy pamiętać, że istnieją składniki, które wzmagają uczucie sytości. Dzięki nim ograniczymy podjadanie oraz będziemy kontrolować apetyt. Takie właściwości posiadają liście Yerba Mate oraz garcina cambogia. Liście mate są bogatym źródłem magnezu, manganu oraz potasu. Umożliwiają zachowanie właściwego poziomu elektrolitów w organizmie. Garcina cambogia wzmaga uczucie sytości, dzięki czemu ułatwia kontrolę apetytu. Ogranicza przekształcanie spożytych posiłków w tłuszcz.


Spalenie tłuszczu
Zwiększony metabolizm to szybsze i efektywniejsze spalanie kalorii i tłuszczu. Procesy te wspiera m. in. kwiat hibiskusa, garcina cambogia, liście mate oraz ziele fiołka trójbarwnego. Fiołek trójbarwny dzięki właściwościom moczopędnym stymuluje proces eliminacji toksyn. Garcina cambogia wytwarza wewnętrzne ciepło, co wzmaga spalanie kalorii. Kwiat hibiskusa przyspiesza procesy przemiany materii.



Znając działanie składników naturalnych, można łatwo znaleźć produkt, który swoją formułą wesprze proces odchudzania. Mój wybór składników nie był przypadkowy. Herbatka Teaholic & Co Naturalny Detoks stymuluje wszystkie wymienione aspekty złożonego detoksu oraz zapewnia opisane korzyści. W jej składzie znajduje się: kwiat hibiskusa, owoce dzikiej róży, ziele fiołka trójbarwnego,  garcina cambogia, L-karnityna, herbata Pu-erh, oraz liście Yerba Mate. Jestem w połowie kuracji oczyszczającej z herbatką Teaholic & Co Naturalny Detoks. Po pierwszych 14 dniach widzę, że wyraźne zmniejszył się mój obwod brzucha. Jem zdecydowanie mniej, a moje samopoczucie jest świetne. Nie mogę się doczekać efektu końcowego po 28 dniach kuracji z Teaholic & Co.


10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię herbatki, które pomagają kontrolować apetyt i gubić kilogramy. Najlepsze są te na bazie wyłącznie naturalnych składników. Fajnie, że Teaholic & Co ma liście mate. Yerba Mate zawsze bardzo mnie pobudza więc będę mogła być tę herbatkę zamiast porannej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się oczyszczam pijąc wodę z cytryną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytryna ble.... ewentualnie jedna szklanka z rana... słyszałam o tym oczyszczaniu cytryną... obrzydliwość. Wolę herbatki. A jak smakuje na herbatka Teaholic & Co. Raz miałam taką herbatkę odchudzającą której nie dało się pić... Smakowała jak trawa z łąki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta jest bardzo fajna. Ma wyczuwalną nutę grapefruitową. Zupełnie nie przypomina tych popularnych ziołowych herbatek na odchudzanie. Ja piję ją kilka razy dziennie bo tak mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio czytałam o płukaniu ust olejem.. to dopiero musi być obrzydliwe! Herbatka to zdecydowanie przyjaźniejsze wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie mozna kupic ta herbatke?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej detoksykacja kojarzy się z uzależnieniem od alkoholu lub narkotyków. Dlatego jestem zdania, że jak najbardziej w przypadku gdy ktoś ma problemy z używkami to najlepiej jest go skierować na dobrą terapię. W ośrodku leczenia uzależnień https://detoksfenix.pl/ z pewnością można liczyć na bardzo dobrą terpię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami faktycznie warto zrobić takie kuracje, ale myślę, że również warto zadbać o to aby głowa była czysta. W każdym razie bardzo fajne efekty zawsze uzyskamy u psychologa http://www.terapiapoznan.pl/ i na pewno nikt tam nie zostanie bez odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie są to bardzo ważne sprawy i ja jestem zdania, że również całkiem ważną sprawą jest to aby mieć wiedzę skąd czerpać pomoc. Jestem przekonany, że na pewno pomoc psychologiczna z https://psycholog-ms.pl/ jest na pewno warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń