czwartek, 16 lipca 2015

Peelingowanie twarzy i ciała krok po kroku.



Chcesz poznać tajniki używania scrubów i peelingów? Dowiedz się jak zwiększyć działanie składników kosmetyku. Myślisz, że to jak używasz produktu nie ma znaczenia. Jesteś w błędzie. Naukowcy potwierdzają: właściwa aplikacja kosmetyku może podwoić moc jego działania!  Oto parę kroków jak wykonać peeling prawidłowo.





1. Skrupulatnie i dokładnie umyj całe ciało. Użyj mydła lub żelu wedle upodobania. Dokładnie spłucz ciało, tak by na jego powierzchni nie pozostały resztki kosmetyku. Ręcznikiem delikatnie osusz skórę, pozostawiając jej powierzchnię lekko wilgotną.



2. Porcję scrabu aplikujemy na ciało delikatnie rozcierając produkt. Następnie przechodzimy do wykonania masażu. Powierzchnię ciała masujemy kolistymi lub podłużnymi ruchami, zawracając szczególną uwagę, by ruchy wykonywane były zawsze w kierunku serca. Siła tarcia masażu powinna być dostosowana do pożądanej intensywności złuszczenia. Masaż należy przeprowadzić poczynając od stóp, dalej podążając w górę, na głowie kończąc. Miejsca o szczególnej wrażliwości np. twarz lub okolice dekoltu należy masować subtelnie. Zbyt intensywne złuszczanie delikatniejszych miejsc może powodować podrażnienia i dyskomfort. 


3. Po zakończeniu masażu dokładnie spłukujemy kosmetyk z ciała. Czynność tę najlepiej wykonać letnią wodą. Dodatkowo pobudzimy wówczas mikrokrążenie. Następnie osuszamy ciało ręcznikiem delikatnie przykładając go do ciała.

4. By w 100% wykorzystać działanie peelingu, na oczyszczoną skórę możemy zaaplikować ulubiony kosmetyk (balsam, serum lub masło). Ułatwione przenikanie substancji aktywnych oraz pobudzone mikrokążenie zapewnią optymalne odżywienie i stymulację wszystkich warstw skóry.



Wszystko już jasne? Zatem ruszajmy peelingować nasze ciała :)
Ja stosuję ostatnio nowy peeling My Body Buddy Green Tea, a Wy jakich scrubów używacie?



6 komentarzy:

  1. Najważniejsze są dla mnie naturalne produkty. Bardzo dobrze na mnie działają olejki: kokosowy, z pestek winogron i jojoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak ten My Body Buddy? Bo też o nim ostatnio słyszałam i chcę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super! Naprawdę bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Zafundowałam sobie też My Body Body Coffee Scrub, by porównać z moim domowym peelingeiem kawowym. Zaglądaj do mnie na dniach recenzje My Body Buddy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling z zieloną herbatą?! Wow! Uwielbiam pić zieloną herbatę ale o peelingu jeszcze nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń