poniedziałek, 6 lipca 2015

Olej kokosowy działanie i właściwości.

Olej kokosowy doskonale sprawdza się w kuchni. Jest kluczowym składnikiem wielu produktów kosmetycznych. Swoim wszechstronnym działaniem zaskarbił sobie wiele serc. Jego właściwości lecznicze są nieocenione. A rezultaty pielęgnacyjne z jego wykorzystaniem są nadzwyczajne. Poznaj sekret działania olejku kokosowego i pokochaj go jak ja.



Odchudzam się z olejem kokosowym.
Odkąd w mojej diecie pojawił się kokos i jego olej odczuwam wsparcie w walce z nadmiarem kilogramów. Tłuszcze w oleju kokosowym to trójglicerydy średniołańcuchowe (MCT). Organizm człowieka przetwarza ten rodzaj związku na „czystą energię”, która zostaje zużyta do innych procesów. Dzięki temu olej kokosy nie powoduje dodatkowego odkładania się tłuszczy w naszym ciele. Wręcz pobudza do spalania nowych kalorii. Jest swego rodzaju bombą energetyczną. Dodany do śniadania, pobudza do działania oraz niweluje uczucie głodu na długi czas.


Pielęgnuje ciało i włosy olejkiem kokosowym.
Kokos jest bogaty w wiele witamin, w tym witaminę E, liczne minerały i tłuszcze. Wykazuje intensywne działanie nawilżające i odżywcze. Nieskomplikowany łańcuch cząsteczkowy umożliwia głębokie przenikanie i oddziaływanie na wielu płaszczyznach. Olej kokosowy zapewni skórze optymalną pielęgnację. Jeśli marzysz o jedwabistej i gładkiej skórze peeling kokosowy My Body Buddy zapewni Tobie i twojemu ciału optymalne nawilżenie i odżywienie. Olejek kokosowy pobudza także naturalne procesy obronne skóry oraz tworzy na jej powierzchni barierę o właściwościach ochronnych. Z powodzeniem blokuje oddziaływanie promieni słonecznych UV. Olej kokosowy sprawdza się także w pielęgnacji włosów. Wnika w strukturę włosa odżywiając i nawilżając jego wnętrze, dzięki czemu włosy stają się piękne i zdrowe.


Zapomniałam o trądziku, infekcjach skóry czy grzybicach.
Olejek kokosowy zawiera w sobie kwas laurowy o silnym działaniu antybakteryjnym. Eliminuje on wirusy, a także przeciwdziała infekcjom grzybiczym skóry. Stosując peeling My Body Buddy Coconut Scrub, wyeliminowałam wypryski z mojej twarzy, zniknęły też znamiona po przeszłych infekcjach skórnych. 


Olej kokosowy zabezpiecza mnie przed chorobami.
Naukowcy od lat badają właściwości kokosa. Potwierdzono pozytywny wpływ stosowania oleju koksowego w profilaktyce wielu chorób. Staram się jeść go codziennie, a tym samym ograniczam ryzyko wystąpienia cukrzycy, nadciśnienia tętniczego, chorób serca, miażdżycy, Alzheimera czy Parkinsona. Więcej o oleju kokosowym znajdziesz tutaj.

Czy przekonałam Cię do zakupu oleju kokosowego?
Wypróbuj, nie zawiedziesz się.


5 komentarzy:

  1. O dziwo najpierw używałam go do ciała, a dopiero potem w kuchni, ale w obu przypadkach jestem zachwycona jego działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nim robię olejowanie włosów. Efekty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ja też od czasu do czasu nakładam po prostu olej kokosowy (taki spożywczy) na włosy i zostawiam go na całą noc (oczywiście włosy owijam folią, bo wszystko byłoby tłuste), a rano dokładnie je myję. Cudna maseczka - do tej pory jeszcze nie znalazłam fajnej, naturalnej maseczki do włosów na bazie oleju kokosowego - czekam z niecierpliwością na taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalne peelingi kokosowe pomogły mi zwalczyć trądzik, z którym miałam problemy od młodości. Dziś moja cera jest nieskazitelnie gładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten scrub My Body Buddy, ma świetny skład. Robiłam do tej pory peelingi w domu i powiem szczerze, że nie dawały jakiegoś super efektu.

    OdpowiedzUsuń