piątek, 25 września 2015

Niezbędnik każdej kobiety, czyli co skrywa moja torebka.





Damska torebka -
przedmiot strachu mężczyzn ;) Gdy słyszą: „jest w mojej torebce, weź sobie” mają ochotę uciec gdzie pieprz rośnie. Co skrywa jej wnętrze? Wszystko! Są jednak akcesoria, które bezwzględnie powinny się znaleźć każdej kobiecej torebce. Poznaj moje typy.





Pomadka lub błyszczyk do ust
Dla mnie to bezsprzeczne: „must be”. Nie wyjdę z domu bez kluczy i… błyszczyka właśnie. Używam go za każdym razem gdy tylko mam na to ochotę. Błyszczyk do ust np. My Body Buddy zapewnia moim wargom ponętny i atrakcyjny wygląd. Dogłębnie nawilża i odżywia, dzięki czemu moje usta są jędrne i kuszące. Błyszczyk wzmacnia barierę ochronna warg. Usta nie pękają i nie są suche. Zostają optymalnie zabezpieczone niezależnie od pory roku.


Krem do rąk
Moje dłonie są moją wizytówką. W mojej torebce zawsze znajduje się krem do rąk. Delikatna skóra dłoni narażona jest nieustannie na działanie czynników zewnętrznych: wiatru, mrozu czy słońca. Bez właściwej ochrony i pielęgnacji skóra dłoni szybko staje się sucha, pęka i wygląda nieestetycznie. Nawilżający krem do rąk niweluje negatywny wpływ środowiska zewnętrznego na skórę. Zawsze mam go w torebce i smaruję ręce tak często, jak to możliwe, koniecznie po każdym myciu dłoni. W okresie jesienno-zimowym doskonale sprawdza się u mnie czerwona wersja kremu do rąk Neutrogena.


Pilnik do paznokci
Pęknięty paznokieć lub odpryśnięcie lakieru to częste kobiece wpadki. Pilniczkiem wydobytym z torebki wygładzimy nadszarpnięty brzeg paznokcia. Skrócimy płytkę i zamaskujemy odpryśnięcie. Gdy mamy więcej czasu, możemy też nadać paznokciom pożądany kształt.


Bibułki matujące
Są niezbędnym akcesorium, gdy szybko i niepostrzeżenie pragniemy zminimalizować świecenie się twarzy. Zdecydowanie preferuję ten sposób maskowania makijażowych wpadek. Doskonale rozwiązują problem tłustej powieki, odświeżając make up. Zapewniają spojrzeniu świeżość. Usuwają nadmiar pokładu czy korektora ze zmarszczek. Najlepsze jakich używałam to bibułki Shiseido.


A Wy,
 Dziewczyny 
co zawsze macie w torebce?


3 komentarze:

  1. W mojej torebce zawsze jest coś do ust, koniecznie krem do rąk i pilnik + lakier który aktualnie mam na pazurkach. Dodatkowo chusteczki wilgotne i antybakteryjny żel do rąk, guma do żucia itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zawsze ze sobą otwieracz do piwa i kartę kredytową! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zawsze chusteczki do nosa... i zapasowe skarpetki na wypadek mokrych butów :)

    OdpowiedzUsuń